BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

NASZ BANK JUNIOR

Finanse? Dziecinnie proste!

W Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim wiemy, jak ważna jest edukacja finansowa od najmłodszych lat.

Dlatego z dumą prezentujemy Nasz Bank    - innowacyjną aplikację stworzoną z myślą o najmłodszych, która wprowadza dzieci od 7 do 13 roku życia w świat finansów w bezpieczny i przyjazny sposób. Dzięki naszej aplikacji bankowej dla najmłodszych pozwolisz swojemu dziecku na odkrywanie tajników oszczędzania, planowania budżetu i odpowiedzialnego wydawania pieniędzy. Odkryj funkcjonalności, które zmienią podejście Twojego dziecka do finansów.

Pozwól swojemu dziecku na odkrywanie świata finansów i razem poznajcie funkcjonalności naszej aplikacji:

  • Płatności BLIK z akceptacją rodzica
  • Cyfrowe skarbonki z celami oszczędzania
  • Personalizacja aplikacji przez dziecko
  • Cyberbezpieczeństwo

 

Więcej szczegółowych informacji na temat funkcjonalności naszej aplikacji znajdziesz na stronie www.naszbankjunior.pl

 

Przydatne dokumenty

Aplikacja Mobilna Nasz Bank Junior - Podręcznik Użytkownika

Regulamin korzystania z aplikacji Nasz Bank Junior

 

 

 

 

 

Jak to działa?
Wystarczy kilka prostych kroków, żeby rozpocząć korzystanie z aplikacji Nasz Bank Junior. Zobacz, jakie to proste!
 
1. Wygeneruj kod QR ze swojej aplikacji Nasz Bank lub bankowości internetowej
2. Zainstaluj aplikację na telefonie dziecka i zeskanuj kod QR
3. Wspólnie ustalcie pierwsze cele oszczędzania, monitorujcie postępy i wydatki

 

 

 

 

 

 

 

Limity w aplikacji Nasz Bank Junior dla transakcji BLIK

Domyślnie obowiązują limity wskazane w tabeli:

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki
w bankomacie

100 zł

500 zł

Płatności w sklepach

100 zł

500 zł

Płatności w Internecie

100 zł

500 zł

 

Pobierz Nasz Bank Junior

Zacznij przygodę swojego dziecka z aplikacją Nasz Bank Junior już dziś!

 

App Store - system operacyjny iOS

 

 

 

 

 

 

 

  1. Zeskanuj poniższy QR Kod lub otwórz App Store i wyszukaj Nasz Bank Junior;
  2. Wybierz opcję Zainstaluj;
  3. Uruchom aplikację wybierając opcję Otwórz lub poprzez wybranie ikony Aplikacji mobilnej Nasz Bank Junior w menu telefonu.

 

Google Play – system operacyjny Android

 

 

 

 

 

 

  1. Zeskanuj poniższy QR Kod lub otwórz sklep Google Play i wyszukaj Nasz Bank Junior;
  2. Wybierz opcję Zainstaluj;
  3. Uruchom aplikację wybierając opcję Otwórz lub poprzez wybranie ikony Aplikacji mobilnej Nasz Bank Junior w menu telefonu.

 

SMART KARTA

Smart KARTA to usługa w aplikacji mobilnej NASZ BANK pozwalająca na dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w bankomatach oraz wpłatomatach Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.

Smart KARTA pozwala szybko i bezpiecznie obsłużyć rachunek bez dotykania bankomatu. Transakcję tworzy się i potwierdza w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Transakcję natychmiastowo są widoczne na rachunku. 

                                                  


Zalety SMART KARTY:

- szybkość i bezpieczeństwo;
- łatwa w użyciu;
- bezdotykowy bankomat;
- transakcje bez czekania;

 

Limit dzienny wypłaty gotówki z bankomatów


- limit domyślny              1.000 zł

- limit maksymalny       10.000 zł

 


SmartKARTA Instrukcja dla Klienta

 

 

 

PORTAL E-DOKUMENTY

E-dokumenty to portal bankowy tzw. „Trwały nośnik” umożliwiający użytkownikowi otrzymywanie dokumentów w wersji elektronicznej. Pozwala na bezpieczne zachowanie każdego dokumentu we wszystkich jego wersjach oraz uzyskanie swobodnego dostępu do niego z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Użyta technologia w sposób niezaprzeczalny gwarantuje niezmienność treści, formy oraz momentu publikacji dokumentu.

APLIKACJA MOBILNA

Aplikacja dostępna jest dla użytkowników systemu Android oraz systemu iOS.
NaszBank

 

NOWA ODSŁONA ALIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK

 

Nowa odsłona aplikacji Nasz Bank już dostępna! Bankowanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne. Korzystaj z usług Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim, bezpiecznie i wygodnie, zawsze gdy tego potrzebujesz.

Dzięki aplikacji Nasz Bank 2.0:

  • Codzienne operacje w wykonasz błyskawicznie dzięki łatwemu dostępowi do podstawowych funkcjonalności. Nowoczesny interfejs sprawia, że korzystanie z aplikacji jest jeszcze bardziej intuicyjne i proste.
  • Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
  • Zadbasz o komfort swoich oczu dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
  • Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym. Zyskasz prawdziwą wygodę w prowadzeniu firmowych finansów.
  • W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę czy doładujesz telefon.
  • Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR. Dodatkowo zyskujesz pewność, że wszystkie dane przelewu wypełnione są poprawnie.
  • Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
  • Bezdotykowo wpłacisz lub wypłacisz pieniądze z bankomatu dzięki usłudze smartKARTA.
  • Ekspresowo skorzystasz z BLIKA - zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, pobierzesz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
  • Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi kartami.
  • W prosty sposób zweryfikujesz tożsamość pracownika banku. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rozmawiasz z właściwą osobą i zabezpieczysz się przed oszustami.
  • Szybko i wygodnie zalogujesz się do aplikacji odciskiem palca lub kodem PIN.
  • Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej, bez konieczności przepisywania haseł.
  • Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji.

 

W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania.  Pobierz aplikację i sprawdź co potrafi Nasz Bank!

MojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w naszym Banku. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

INTERNET BANKING

Bankowość internetowa to całodobowy i  bezpieczny  dostęp do rachunku. Usługa jest dostępna dla Klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zarządzając rachunkiem przez internat oszczędzasz swój czas i pieniądze. 

Bankowość internetowa umożliwia:

  • sprawdzenie stanu rachunku,
  • wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych,
  • tworzenie listy przelewów zdefiniowanych,
  • przeglądanie i wydruk wyciągów,
  • zakładanie lokat,
  • uzyskanie informacji o lokatach,
  • składanie zleceń okresowych,
  • śledzenie historii operacji,
  • wydruk potwierdzenia wykonania operacji,
  • sprawdzanie aktualnych kursów walut,
  • informacje o rachunkach, lokatach, kredytach i zleceniach stałych,
  • wydruk potwierdzenia wykonania operacji,
  • historia operacji: wydruk oraz export do formatów Excela i PDF,
  • lista kontrahentów,
  • system zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa m.in. dzięki wykorzystaniu szyfrowania 128-bitowym protokołem SSL oraz stosowaniu tokenów generujących hasła jednorazowe,

 

WERSJA MOBILNA INTERNET BANKINGU

Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.


Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking. 

Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

Podstawowe funkcjonalności:

·         dostęp do rachunków,

·         przegląd sald i historii operacji na rachunkach,

·         wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,

·         QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),

·         koszyk płatności,

·         obsługa lokat terminowych,

·         obsługa kredytów,

·         przegląd kursów walut,

·         geolokalizacja bankomatów,

Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:

·         mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,

·         wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,

·         szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,

·         większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

 


Bezpieczeństwo

Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

Pierwsze kroki w programie

Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażeniem (nie ma potrzeby instalowania dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnych.

Kolejne kroki:

- uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki internetowej,

- wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu: https://konto.bsminskmaz.pl/

- zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.

Abu ułatwić sobie logowanie do usługi, skrót adresowy można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.

 

Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi Internet Banking w wersji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.

 

SMS BANKING

SMS Banking zapewnia dwukierunkową komunikację za pomocą wiadomości SMS pomiędzy Klientami Banku a Bankiem. Usługa SMS dostępna jest przez całą dobę.

 

W ramach komunikacji dostępne są 3 rodzaje komunikatów:

 

  • operacje - komunikaty SMS wysyłane przez klienta w postaci odpowiednich komend SMS, dotyczące rachunków klienta - zapewniające możliwość pozyskania przez klienta aktualnych danych o rachunkach,

 

  • powiadomienia – komunikaty wysyłane automatycznie z Sytemu SMS dotyczące rachunków klienta, które można podzielić na 3 grupy: 

  1. przed zdarzeniem - automatycznie generowane komunikaty dotyczące rachunków klienta, informujące o planowanym zdarzeniu na rachunku (np. spłata raty kredytu za 2 dni),
  2. po zdarzeniu - automatycznie generowane komunikaty dotyczące rachunków klienta na podstawie zmian zachodzących na tych rachunkach (np. zmiana salda rachunku),
  3. informacyjne – automatycznie generowane komunikaty informujące o stanie na rachunkach klienta (np. codzienne informowanie o saldzie na wskazanym wcześniej rachunku),

 

 

  • komunikaty wysyłane do Klienta na podstawie dyspozycji Operatora: 

  1. informacyjne - umożliwiające wysyłanie informacji do Klienta o aktualnych promocjach, wymaganych dokumentach, lub umówionych spotkaniach czy spłacie kredytu,

  2. procesowe – komunikaty wysyłane do Klienta, wynikające z procesów biznesowych zachodzących w systemie SMS (np. zmiana PINu),

BANKOFON

Automatyczny system, który umożliwia dostęp do rachunku przez telefon.

Klient może:

  • sprawdzić saldo na rachunkach,
  • przejrzeć historie ostatnio wykonywanych operacji,

Jeśli Klient chce korzystać z Bankofonu:

  • musi posiadać telefon z wybieraniem tonowym,
  • musi znać swój numer modulo oraz posiadać przydzielone mu przez Bank hasło (PIN),
  • powinien złożyć wniosek o udostępnienie usługi Bankofon,
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.