Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 stycznia 2026 r. wprowadzimy nowy Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim. Najważniejsze zmiany : Regulamin opracowaliśmy zgodnie z wymogami Ustawy o dostępności oraz prostego języka. Celem wprowadzonych zmian jest zapewnienie przejrzystości zasad korzystania z usług naszego Banku. Uprościliśmy zapisy oraz sformułowania zawarte w treści Regulaminu. Zmieniliśmy także układ prezentowanych treści, tak aby tekst był czytelny, oraz zrozumiały dla wszystkich naszych klientów, w tym dla osób z niepełnosprawnościami.
- wycofujemy z oferty:
- usługę Bankofon. Zachęcamy do skorzystania z innych rozwiązań oferowanych przez Bank jakimi są SMS Banking, Internet Banking oraz Aplikacja Mobilna
- rachunek płatny na każde żądanie potwierdzony książeczką oszczędnościową (a'vista). W obsłudze pozostaną dotychczas założone rachunki
- wprowadzamy:
- możliwość resetu hasła i zmiany sposobu autoryzacji za pomocą bankowości elektronicznej
- możliwości aktywacji, zmiany limitów, zmiany PINu, zablokowania karty debetowej za pomocą bankowości elektronicznej
- zmieniamy zasady wprowadzania zmiany Regulaminu, Taryfy opłat i prowzji oraz Tabeli oprocentowania
Jeśli nie zgadzasz się na zaproponowane zmiany, najpóźniej dzień przed ich wejściem w życie możesz bezpłatnie: 1) zgłosić nam sprzeciw – wtedy Umowa zakończy się w dniu, który poprzedza dzień wejścia w życie zmian, lub, 2) wypowiedzieć Umowę ze skutkiem od dnia, w którym poinformowaliśmy Cię o zmianach, nie później niż od dnia, w którym zmiany wejdą w życie. Jeśli przed datą wejścia w życie zmian nie zgłosisz sprzeciwu, albo nie wypowiesz Umowy, będzie to oznaczało, że zgadzasz się na zmiany.
Prosimy o zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami.
Wykaz zmian do pisma informacyjnego
Jednolity tekst Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim umieściliśmy na stronie www.bsminskmaz.pl w zakładce E-dokumenty.
W przypadku pytań, do Twojej dyspozycji pozostają pracownicy Oddziałów Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim.