• RACHUNKI
  • LOKATY
  • KREDYTY
  • INNE USŁUGI
  • DO POBRANIA
  • RACHUNKI
  • LOKATY
  • KREDYTY
  • INNE USŁUGI
  • DO POBRANIA
  • RACHUNKI
  • LOKATY
  • KREDYTY
  • INNE USŁUGI
  • DO POBRANIA
  • Zastrzeganie kart


    W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie ją zastrzec w jeden z dostępnych sposobów:
    • telefonicznie pod ogólnopolskim numerem telefonu służącego do zastrzegania kart płatniczych: 828 828 828,
    • telefonicznie pod całodobowym numerem +48 86 215 50 50 lub +48 22 539 50 50,
    • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Mińsku Mazowieckim, Banku BPS S.A. lub banku spółdzielczego zrzeszonego w Grupie BPS,
    • za pomocą portalu obsługi kart kartosfera.pl

    Zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.





    wstecz


    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.